niedziela, 12 sierpnia 2012

spacereek. ; )

no hej wszystkim ! ; ) wczorajszy dzień nie zapowiadał się ciekawie.. od rana sprzątałam  ! -.- mamy nie ma w domu więc wszystko musiałam zrobić sama. później wpadł kuzyn i razem z nim oglądałam film którego nie udało mi się pooglądać na nocce czyli "Czas surferów" , raczej nie przepadam za polskimi filmami ale jak dla mnie ten jest świetny ! ;d siedziałabym do końca dnia w domu gdyby nie nagła propozycja spaceru z K. uwielbiam takie chwile kiedy mam 10 minut na przyszykowanie się ;d ale co dziwne zawsze zdążę. Też tak macie ? ; ) spacer zaliczam do udanych, niestety gdy wróciłam okazało się, że się przeziębiłam i resztę wieczoru spędziłam w łóżku z kubkiem gorącej herbaty ^^ na dzisiaj też raczej brak planów, może wieczorem wyjdę z przyjaciółmi na miasto ; )



raczej nie słucham takiej muzyki ale ta piosenka wpadła mi w ucho ^^ a Wy jakiej muzyki słuchacie ? ; ) 
gdyby ktoś chciał to tutaj podaje link do "Czasu surferów" : klik

6 komentarzy:

  1. kocham nutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja też tak mam, jeśli muszę i mam tylko 10 minut to zawsze zdążę się wyszykować :)
    Piosenkę uwielbiam <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę wpdała mi w ucho :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam, ale przynajmniej robię wszystko na szybko i potrafię się ogarnąć w te 10 minut;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię gdy muszę sama sprzątać bo mama gdzieś idzie -.-
    Też tak często mam, ale zawsze dają radę się wyszykować, bo ogólnie chodzę po domu w miarę ogarnięta :D

    OdpowiedzUsuń