środa, 15 sierpnia 2012

zapracowana -,-


Na początku chciałabym przeprosić, że nie pisałam wczoraj ale nie miałam jak -.- cały dzien w mieście, później w domu posprzątać a na końcu byłam na mieście z przyjaciółmi i wróciłam za późno żeby dodać posta. no ale piszę dzisiaj ! ; )  w poniedziałek raczej nerwowo, rodzice wrócili i kazali wszystko sprzątać.. -.- no ale na szczęście wieczorem było ognisko ; ) w koncu trochę 'spokoju' koledzy jak zawsze się wygłupiali ;p niestety przyjaciółki źle się czuły i poszły wcześniej -.- ogniska bez nich to nie to samo ! ;p  dzisiaj byłam w kościele ; ) brrr strasznie wieje -,- a wieczorem razem z przyjaciółmi pójdę na festyn. a wy jakie macie plany na wieczór? ; ) ( farbowałam  włosy dodam zdjęcia nowego koloru w następnym poście ^^ )

nie mam zdjęć z przedwczorajszego ogniska -,- więc dodaje te z poprzedniego ; )

2 komentarze:

  1. Wieczorem pewnie zaszyję się pod kocem z książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że ognisko się udało :) Po za tym nie musisz pisać notatek codziennie :) Pisz kiedy masz na to ochotę i nie musisz się nikomu tłumaczyć dlaczego nie napisałaś :DDD Zdjęcia bardzo ładne :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń